استاندار خوزستان بر ضرورت تکمیل فاز‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان بر ضرورت تکمیل فاز‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهر تاکید کرد و گفت: در این زمینه تلاش می‌شود در استان زمینه احدات و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی محقق شود.

او با بیان اینکه خوزستان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز برخودار است که در نهایت به واسطه ایجاد صنایع مختلف، فعالیت‌های اقتصادی ویژه و استراتژی را از آن‌ها شاهد هستیم، افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم کشور در زمینه پتروشیمی را منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهر است.

خلیلیان بیان داشت: یکی از جنبه‌های مهم در صنعت پتروشیمی، توجه به واحد‌های تولیدی پایین دست است و تلاش می‌شود در تکمیل طرح‌های توسعه‌ای این منطقه، واحد‌های تولیدی پایین دست در کنار صنایع بالا دست جدید نیز مورد توجه و محور سرمایه گذاری‌ها باشند.

استاندار خوزستان همچنین بومی گزینی در استخدام نیرو‌های انسانی مورد نیاز در شرکت‌های پتروشیمی را ضروری عنوان کرد و گفت: در طرح‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این مولفه نیز برای به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.